Firma HQ SERVICE poleca państwu profesjonalne czyszczenie układów wtryskowych benzynowych i Diesla urządzeniem ciśnieniowym POWER S2 firmy MICRAUTO. Koszt usługi dla samochodów osobowych i dostawczych wynosi 200 zł. W przypadku samochodów ciężarowych z uwagi na konieczną większą ilość czynnika ceny zaczynają się od 300 zł brutto.

 Zalety usługi serwisowej:
  • ogranicza zużycie paliwa,
  • ogranicza emisję spalin,
  • poprawia uruchomienie zimnego silnika,
  • usuwa lub ogranicza szarpania podczas jazdy,
  • zwiększa moc silnika na skutek usunięcia zanieczyszczeń z układu wtryskowego powstałych w wyniku eksploatacji pojazdu,
  • polepszenie przepustowości układu paliwowego,
  • przedłuża żywotność układu wtryskowego,
  • usuwa nagar z gniazd zaworowych,
  • ogranicza o ponad 50% zadymienie w silnikach z zapłonem samoczynnym,
 
 
 
Aby uzyskać dobre rezultaty zaleca się stosować procedurę oczyszczenia przy każdej wymianie filtra paliwa, profilaktycznie jako czynność serwisową. Jak Państwo wiedzą, większość problemów w układzie wtryskowym w silnikach spalinowych, (zarówno benzynowymi jak i Diesla), związana jest z nagromadzeniem się osadów we wtryskiwaczach. Często zwykłe, intensywne przeczyszczenie ich wystarcza do przywrócenia sprawności. Szczególnie ważne jest to dla wszystkich posiadaczy samochodów z najpopularniejszym obecnie systemem bezpośredniego wtrysku Diesla (Common Rail). W przypadku tych systemów czynność związana z czyszczeniem powinna być wykonywana bezwzględnie przy każdej wymianie filtra paliwa. System CR jest zbyt delikatny na pozostawienie go samemu sobie szczególnie biorąc pod uwagę jakość obecnego paliwa.

Czynność ta jest najtańszą formą utrzymania wtryskiwaczy w dobrym stanie i zapewnienia całemu układowi odpowiedniego smarowania. Koszt całej usługi w HQ SERVICE wynosi 200zł brutto (plus filtr paliwa, który powinien być wymieniony) w porównaniu do ewentualnych kosztów regeneracji wtryskiwaczy i pompy CR (nawet 3500zł) warty jest rozważenia. Czas wykonania usługi - ok 2 godziny

U W A G A :

Konieczność stosowania dodatków organicznych przy dzisiejszych paliwach (BIO-DIESEL) powoduje powstanie zanieczyszczeń po przez wytrącone koloidy. Zanieczyszczenia takie potrafią zatkać lub raczej zakleić elektrozawory na pompach i systemach CR, które nie były projektowane do takiego paliwa a nawet uszkodzić filtry. Po przez czyszczenie układu wtryskowego rozpuszczamy te substancję i udrażniamy przepływ paliwa.

Używając naszego serwisowego urządzenia do czyszczenia układów wtryskowych możemy rozwiązać blisko 95% problemów z układem wtryskowym dowolnego typu nie powodując żadnych uszkodzeń. Urządzenie czyści i smaruje za pomocą środka chemicznego PRO SYSTEM cały układ wtryskowy. Oznacza to, że oprócz czyszczenia wszystkich typów wtryskiwaczy (elektroniczne i mechaniczne, diesel i benzyna), urządzenie czyści również cały układ wtryskowy a nie tylko wtryski. Jest również bezpieczniejszy i tańszy (czyszczenie nie wymaga demontażu wtrysków) od innych form czyszczenia, szczególnie dla układów Common Rail, pompowtryskiwaczy a także elektronicznych wtrysków benzynowych.

PRO SYSTEM nie jest produktem „ciernym”. Jego naturalny poziom pH wynoszący 7 +/– 0,2 gwarantuje pełną ochronę wszystkich części układu wtryskowego.

PRO SYSTEM jest środkiem aktywnym a nie dodatkiem! Rozpuszcza osady które powstały w układzie i usuwa je poprzez spalanie nie powodując jakichkolwiek zakłóceń w pracy układów wtryskowych. Ten produkt działa dłużej od tradycyjnych.
Pro system nie zawiera produktów ubocznych rafinacji ropy naftowej takich jak: benzen, toluen, ksylen lub parafina, które są wysoce toksyczne i maja charakter cierny. Podstawowy skład środka Pro system to destylaty alkoholu, które są czyste w ponad 99%, a także najnowsze syntetyczne odczynniki.

PRO SYSTEM skutecznie usuwa zanieczyszczenia w systemie zasilania oraz w komorze spalania, na zaworach i gniazdach zaworowych. Środek chemiczny nie oparty na węglowodorach przez co nie stwarza zagrożenia, jest ekologiczny i zgodny z odpowiednimi normami Europejskimi. Nie wpływa na stan katalizatora. Przywraca optymalne działanie silnika, zmniejsza szarpanie na zimno. W sposób wyraźny zwiększa płynność pracy silnika, w 95 % przypadków może ograniczyć emisję szkodliwych związków w spalinach. Redukcja nie spalonych węglowodorów = mniejsza emisja zanieczyszczeń. Poprawia parametry zapłonu przy uruchamianiu zimnego silnika.

ZAPRASZAMY

   
© 2005-2015 HQ Service